 |
 |
|
 |
 |
Przystanki linii 7 w kierunku Os. Michałów: |
|
|
 | KIERUNEK: Os. Michałów Przystanek: Chrobrego / Mierzejewskiego
| Dni powszednie |
---|
4:53 | 5:28 | 5:43 | 5:58 | 6:15 | 6:33 | 6:48 | 6:58 | 7:08 | 7:18 | 7:28 | 7:38 | 7:48 | 7:58 | 8:09 | 8:22 | 8:32 | 8:42 | 8:52 | 9:02 | 9:12 | 9:22 | 9:32 | 9:42 | 9:52 | 10:02 | 10:12 | 10:22 | 10:32 | 10:42 | 10:52 | 11:02 | 11:12 | 11:22 | 11:32 | 11:42 | 11:52 | 12:02 | 12:12 | 12:22 | 12:32 | 12:42 | 12:52 | 13:02 | 13:12 | 13:22 | 13:32 | 13:42 | 13:52 | 14:02 | 14:12 | 14:22 | 14:32 | 14:42 | 14:52 | 15:02 | 15:12 | 15:22 | 15:32 | 15:42 | 15:52 | 16:02 | 16:12 | 16:22 | 16:32 | 16:42 | 16:52 | 17:01 | 17:13 | 17:26 | 17:41 | 17:56 | 18:11 | 18:26 | 18:41 | 18:56 | 19:11 | 19:26 | 19:46 | 20:06 | 20:26 | 20:46 | 21:05 | 21:23 | 21:43 | 22:03 | 22:23 | 22:43 | 23:03 | 23:30 | | | | | | | Soboty |
---|
4:54 | 5:29 | 5:47 | 6:22 | 6:48 | 7:08 | 7:28 | 7:48 | 8:08 | 8:28 | 8:48 | 9:08 | 9:28 | 9:48 | 10:09 | 10:31 | 10:51 | 11:11 | 11:31 | 11:51 | 12:11 | 12:31 | 12:51 | 13:11 | 13:31 | 13:51 | 14:10 | 14:28 | 14:48 | 15:08 | 15:28 | 15:48 | 16:08 | 16:28 | 16:48 | 17:08 | 17:28 | 17:48 | 18:08 | 18:28 | 18:48 | 19:08 | 19:28 | 19:48 | 20:08 | 20:28 | 20:48 | 21:07 | 21:24 | 21:44 | 22:04 | 22:24 | 22:44 | 23:04 | 23:31 | | Niedziele i święta |
---|
4:54 | 5:54 | 6:24 | 6:44 | 7:04 | 7:24 | 7:44 | 8:04 | 8:26 | 8:46 | 9:06 | 9:26 | 9:46 | 10:06 | 10:26 | 10:46 | 11:06 | 11:26 | 11:46 | 12:06 | 12:26 | 12:46 | 13:06 | 13:26 | 13:46 | 14:06 | 14:26 | 14:46 | 15:06 | 15:26 | 15:46 | 16:06 | 16:26 | 16:46 | 17:06 | 17:26 | 17:46 | 18:06 | 18:26 | 18:46 | 19:06 | 19:26 | 19:46 | 20:06 | 20:26 | 20:46 | 21:05 | 21:24 | 21:44 | 22:04 | 22:24 | 22:44 | 23:04 | 23:31 | | | - najbliższy kurs
Rozkład jazdy ważny od 02.09.2023 do odwołania |
Autorzy strony nie ponoszą odpowiedzialności za szkody wynikłe z błędów lub nieprawidłowości opublikowanego rozkładu jazdy.
W razie niezgodności powyższych danych z rzeczywistym rozkładem prosimy o skorzystanie z poniższego linku.
|
|